شاهدیم که تبلیغات بسیاری در زمینه همجنسبازی در کشورهای غربی صورت میگیرد چرا که بازار پرسودی برای آنها به همراه دارد تاجایی که اوکراین را به هر قیمتی که شد گرفتند و تبدیل به مرکز همجنسبازی اروپا کردند و افرادی از سراسر دنیا با وقت قبلی به عنوان توریسم همجنسباز به اوکراین سفر میکنند و اوکراین فقیر باید زیر بار چنین ظلمی برود چرا که سرمایهداری را تامین میکند.
همجنسبازی به مثابه پول و ثروتی است که در دست سرمایهداران جابجا میشود و به همین علت است که حاضرند کشوری چون اوکراین را به هر قیمتی حتی انحطاط ساختار فرهنگی و اجتماعی بگیرند.
قضیه این اقلیت سرمایهسالار حکم روباهی را دارد که چون دمش قطع شده سعی دارد کاری کند که دم همه را قطع کند و چون از همجنسبازی پول درمیآید، به گونهای تبلیغ میکنند که انگار همه دنیا همجنسباز هستند.غرب سعی داردبا ترویج همجنسگرایی اصل خانواده ورابطه زن ومردراازبین ببرد وخانواده راازریشه بزند.بانبودخانواده قطعانفوذودستیابی به افراد برای تحت سلطه خودقراردادن بیشترمیشود .
سرمایهداری جهانی بر اساس آزادی از هر گونه قید و شرط بنا شده، آزادی از دین، اخلاق و ارزش، چرا که میخواهد پویایی داشته باشد و پویایی خود را از سودانگاری به هر مسئله و موجودی دریافت میکند. الان چون سرمایهداری به شدت میتواند بر اساس ترویج همجنسبازی بفروشد پس توسط سیاستمداران و اقتصادانان غربی حمایت میشود و حتی برای آن مقاله چاپ میکنند و سعی دارند آن را علمی جلوه دهند و یا مدام نقشه به رسمیت شناختن ازدواج همجنسبازان را توسط کشورهای بیشتری را به روزرسانی میکنند.
یکی از دلائل اصلی حرمت همجنس بازی، کاهش نسل و از بین رفتن نسل بشر می باشد. در واقع با همجنس گرایی نوعی فساد در نسل بشر ایجاد می شود که به معنی فساد روحی، فیزیولوژی، اجتماعی و معنوی بشر نیز می باشد.
به عبارت روشن تر با گسترش همجنس گرایی، ازدواج به عنوان یکی از مهم ترین اصول سعادت بشری متروک و مهجور می شود . نتایج منفی این امر دامن گیر جامعه می گردد؛ چون ارضای غریزه جنسی و تامین نیازهای فیزیولوژیک انسان از آثار مثبت ازدواج است که با همجنس گرایی پاسخی نادرست به این نیاز داده می شود و زمینه و انگیزه ازدواج منتفی می شود
«رسانه»، وسیله رسانیدن پیام از پیامدهنده به پیامگیرنده است.
رسانه وسیلهای است که فرستنده به کمک آن، معنا و مفهوم موردنظر خود (پیام) را به گیرنده منتقل میکند»
رسانه در لغت به معنی «رساندن» است و در اصطلاح وسیلهای برای نقل و انتقال اطلاعات، ایدهها و افکار افراد یا جامعه؛ و واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط است. وسایلی همانند روزنامهها، مجلات، رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت مصادیق این تعریف هستند.
رسانه را به صورت فناوری که پیامها را به افراد یا مخاطبانی در نقاط مختلف (منطقه، کشور و حتی جهان) منتقل میشه نیز میگویند.
ماموریت رسانه، رساندن است رساندن حرفها، پیامها و نظرات یک فرد یا یک مجموعه به افراد، گروه و مجموعههای دیگههر ابزار، روش و وسیلهای که برای ارتباط به کار میره، رسانه است.